Friday, 14 December 2012

LAPAR???

hello..........
rasanya dh lama x update blog ni..berhabuk dh...^^.  sebab sibuk sangat dengan kuliah plus asaimen bagai.  hehe, tapi ari ni macam x buat apa so terasa nak berblog. *padahal baru balik kelas. tapi x tau nk cerita pasal apa eh?
em???  (selepas 10 minit)
memandangkan aku ni student u, so terasa nk share la masalah yg slalu dihadapi dorang kan...agak agak apa?  SELALU LAPAR~~~
betul x? x kisah la kat u ke or asrama mesti rasa asyik lapar je kan...
so aku cadangkan makan la biskut, snek atau coklat bagi menghilangkan rasa lapar.  klau x hilang lapar pun, at least x la perut asyik nyanyi je kan.  so bagi aku, klau aq lapar, aku akan makan sniker*wow, my feveret
atau pun biskut munchy's. tau kan??ala, kat pasaraya tu banyak.  x pun kedai runcit.  x sah klau x de makanan kudapan dlm bilik sebab mcm ada yg kurang je.*padahal nafsu makan ^^ Y
aku ada jugak jajan mamee dlm bilik*hehe, nk bgtau jugak yg ni pn feveret.  cakap pasal mamee ni teringat pulak mak kat rumah.hehe.hai mak,sihat?ok k, back to the point..em, klau asyik makan maggi je pun x elok kan?bukan x bole, tapi jangan selalu eh.  aku ni suka maggi, tapi jarang makan sebab malas nak jerang air.*dasar pemalas
so, klau rasa malas makan nasi tu, aku rasa bole je makan biskut, coklat dan snek. 
#pendapat saya sahaja, tiada kena mengena dgn yg hidup atau sudah x hidup.




from google


2 comments:

  1. Jom join GA ni :

    http://aimi-wardina.blogspot.com/2012/12/1st-giveaway-by-aimi-akhairina.html

    ReplyDelete
  2. jemput join GA sy :) http://princess1405.blogspot.com/2012/12/end-year-giveaway-by-princess1405.html


    jangan lupa join mereka jugak http://izzam4eva.blogspot.com/2012/12/contest-top-referer-get-rm100-topup.html & izzam4eva.blogspot.com/2012/12/segmen-3-hari-kenali-kawan-baik-by.html

    ReplyDelete